»Ena najboljših rešitev, ki pa je žal nismo uveljavili leta 2011, je, da bi se povezala letališče in Adria. Takrat sem gledal podatke, koliko je naredilo letališče plusa, toliko je Adria naredila minus. Če bi to združili, bi imeli podjetje, ki bi delovalo, in številna podjetja po svetu tako delujejo.«
»Če vi hočete zdaj vzpostavljati takšno podjetje, potrebujete razmeroma zelo veliko kapitala, ki ne bo prinašal dobička in kjer bo treba pokrivati izgube.«
»Zelo pogosto te zavarovalnice, in to je dobro znano, vstopajo tudi v lastništva nekaterih izvajalcev, raznih klinik in podobno. Jaz mislim, da bodo one ponudile – če bo projekt tako izpeljan, kot je zdaj zamišljen – že pred jesenjo neka nova zavarovanja.«
»Ne vem, ali se v vladi zavedajo, da s tem ukrepom zagotavljajo drug sistem financiranja javnega zdravstva, hkrati pa dajejo velik pospešek, da se te zavarovalnice resno lotijo širjenja tržnega zdravstva.«
»Mislim, da 12 odstotkov ni realno. Zlasti zato, ker se morate zavedati, da želi večji delež v državnem proračunu šolstvo, obramba, in ko boste to skupaj sešteli, boste ugotovili, da si tako velikega javnega sektorja ne moremo privoščiti.«
»Zato, ker prodajalci naftnih derivatov lahko prosto oblikujejo cene, kujejo dobičke in izražajo svojo monopolno moč. To je ukrep, ki je v resnici v korist prodajalcem derivatov, ne pa toliko potrošnikom.«
»Ali so se povečale cene velenjskega premoga za TEŠ, jedrskega goriva za NEK in plače delavcev v elektrarnah na Dravi, Savi in Soči ali pa je Petrol monopolist, ki služi na račun naše energetske odvisnosti od tujine ter jo zato tudi ustvarja?«
»Pomemben dejavnik je, da je mreža bencinskih servisov po Sloveniji zelo razpršena in ni velikih rezerv. Novi igralci nimajo kam vstopiti, saj imamo bencinsko črpalko v skoraj vsaki vasi. Skoraj šestdeset odstotkov jih je v lasti Petrola in tudi OMV-ja.«